söndag 3 maj 2009

2 veckor

Nu e nästan 2 veckor av Pulverätande till ända. Mycket enklare en jag kunde föreställa mig. Lite körigt vid middagstillfällen och på eftermiddagarna men annars egentligen endast snabbt överkomna "attacker". E inte hungrig, mår fysiskt & psykist alldeles utmärkt, orkar bra, sover som en stock. De e emellertid ytterst trååååkigt!

Att som idag sitta på familjemiddag o äta soppa (vilket max kan dras ut i 15 min) när alla andra äter gott & länge (ca 1,5h) e trist!

Att planera mat, att laga mat, att läsa om mat, att handla mat (oftast) och att äta mat e fantastiskt kul, men det e nu väck från radarn för min del. Urtrist!

Men - ser ju rejäla förändringar. Byxorna rasar av, har alldeles för stora bälten, skjortorna hänger, ansiktet har krympt, magen (nej den har inte försvunnit) har minskat i omfång - o det e riktigt kul!

Imorgon börjar det på "riktigt". Skall träffa min "grupp" för första gången. Egentligen e jag alltså 2 veckor "före". Kommer bli intressant. E det en sån där AA grupp där man skall prata o berätta, e det så att man skall vägas o får guldstjärnor eller e det kanske utbildning... Förmodligen en blandning. Borde kanske veta vad jag gett mig in i?

Imorrn kommer svaret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar