torsdag 30 april 2009

Full dag

11000 steg o träning för andra dagen i rad satte sina spår igår. Var riktigt trött på kvällen. Såg sista 5 minuterna på hockeyn o lyckades kämpa mig fram till slutsignalen. Men sudden som började ca en minut senare, och som ju egentligen borde varit mest spännande, lyckades jag inte se... (eller så är det för att hockey VM e generellt ointressant). Soffan följde nästan med upp när jag reste mig ur den vid 0250 inatt - sov tungt...

Nu e det ganska många som fått den här adressen. Funderade lite på om det innebär att jag skall skriva nåt annorlunda, eller på nåt annorlunda sätt. Grundtanken med skrivande har alltid varit att dokumentera för mig själv hur det går, vad jag gör, känner och utvecklingen. Det får fortfarande vara grundtanken, men om jag får specifika frågor av någon, kanske svaren dyker upp här.

Fick en fråga igår, när jag över Pulversoppan till lunch beskrev konceptet (finns för övrigt här: http://www.itrim.se/). "Finns det nåt att spana på när man tränar?" - Nej - det gör det väl inte riktigt. Det finns inga speglar och vi som går där är ju av naturen inte de som anses snyggast här i världen.
Men det passar mig alldeles utmärkt - väldigt avslappnad stämning, ingen press på att jag skall ha specifika kläder, va kammad, sminkad eller ha några speciella handskar eller annat tjafs. Ingen som tittar underligt på en, eller bryr som om man gör lite fel på nån station. Sen att jag tror att alla spanar på mig ändå, e ju en helt annan sak...

Dag 11 ligger o väntar. Dagen e egentligen det som e minst problematiskt, men efter 5 börjar det bli jobbigt. Får riktigt kämpa mig förbi middagstiden och fram till 20.00 ungefär. Sen e det nerförsbacke tills jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar