måndag 4 maj 2009

Möte

Well - mötet va en ganska odramatisk affär. Vi är 7 i gruppen, men det kommer nog med en till. Fyra tjejer & fyra killar. Vi pratade idag om motivation o attityd - helt OK, men som sagt - ganska lugnt. Vi skall inte väga oss förrän nästa vecka, men då kan inte jag... Kommer troligen gå imorgon istället på en annan grupp för "möte 2". Då får vi se. Får kanske införskaffa en egen våg....

Börjar känna mig som en 15 årig skeatare (eller vad det nu heter). I alla fall som dom som går med byxorna på halva skinkan och strax under pubishåren. Vet inte om det e riktigt passande för en ekonom på Volvo? Speciellt intressant med kostym på sig! Måste köpa nya bälten - helt klart!

Fått flera kommentarer att den gamle Mage ju försvinner och inte bara fysiskt utan även mentalt. Själv känner jag mig dock som samma människa, faktiskt som en något bättre människa för jag e ju - nästan alltid - på riktigt gott humör! Men det e klart - den lite runde, fryntlige Mage med långt hår e ju passé.

En viktig detalj för någon som möjligtvis läser detta och som går i samma planer som jag - klipp dig inte riktigt kort precis i samma veva som du börjar. Vet inte hur många som sagt att "vad du ser fräsch ut i din nya frisyr"! What - jag har tappat +6 kg på två veckor o de kommenterar 2 cm hår som försvunnit... Så - klipp aldrig håret precis när du bestämt dig! Dagens sanning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar