måndag 25 maj 2009

Verkligheten...

Lovade ju att komma tillbaka till verkligheten.

Verkligheten är att jag slitit med bygge på landet hela långa helgen, därför blev det inget skrivet. Verkligheten är att under mitt slit kommer ett gäng damer vandrande på vägen nedanför där jag bygger, anförda av Eningens L. Vad har de gjort och vill tala om? Jo naturligtvis thailändsk mat som de precis lagat, ätit och sörplat i sig - verkligen... Kontrade snabbt med ett erbjudande om pulver. Det nappade inte!

Verkligheten är att jag gått ner till 97,4 kg i morse. Nu e det banne mig, verkligen, inte långt kvar! Verkligheten är att jag måste göra, ytterligare ett, nytt hål i bältet. Det glappar verkligen! Verkligheten är att det var "endast" 1,6 kg ner på en vecka..., men det var bara FETT!! Really!

Verkligheten är att det e många som anser att: "Nu får det räcka. Du börjar bli för smal. Det e inte snyggt". Verkligheten är att det e mest tjejer som säger det. Intressant! Gillar det draget hos det motsatta könet, utseendefixerade o ytliga! Killar snackar bara om hur det känns o hur jag mår o annat tjafs!;-)

Verkligheten är att jag - än så länge - lyckats få en människa till att skriva in sig på det jag håller på med. (Låter som man lägger in sig på mentalvården - o det e kanske inte så långt därifrån!)

Realistiskt - är att jag får börja äta igen om ca 2 veckor! Yeahaa!

Troligt är att jag kommer köpa ny kostym denna veckan eftersom 40års kalas hägrar till helgen, och jag e inte så intresserad av att gå dit o se ut som jag tar täten i säckhoppningstävlingen!

Fullkomligt osannolikt och inte ens i närheten av verkligheten är att att jag skulle vräka i mig leverpastejmacka nu, men sablar va gott det hade varit!!!

1 kommentar:

  1. Finns det nåra bilder? Hur ska man annars kunna kommentera nåt? Låter ju toppen att du mår bra och skuttar med lätta steg (numera) genom livet. Men som utseendefixerad och ytlig vill jag gärna titta lite också :)

    SvaraRadera