torsdag 23 april 2009

Toalettdilemma

Otroligt va mycke spring det e på toaletten. Kissinödig var 30 minut. Inte så där lite lagom utan bara att springa dit fortast möjligt.

Eftersom jag spenderar oproportionerligt mycke tid på toa hinner jag reflektera en del över andras beteende - hmmm. Ett beteende har satt mig i ett dilemma. Om någon annan har kissat på ringen innan mig. Då har jag 3 alternativ (som jag kommit på):
  1. Strunta i det, kissa o gå därifrån. Detta innebär ju en risk att jag möter någon när jag går ut. Han går in där jag just varit o tror att jag pinkat på ringen utan att torka upp...
  2. Jag fäller sonika upp ringen med det gamla kisset på och pinkar sen. Lämnar toan med ringen uppfälld. Ganska äckligt för näste man som kanske skall göra #2...
  3. Jag torkar upp kisset som e på ringen innan jag börjar. Inte så trevligt för mig...

Brukar köra 1an o chansa.

I övrigt har dagen varit utmärkt. Glömde(!) att äta mellanmål vilket dränerade krafterna märkbart i em. E för övrigt ganska trött generellt.

Har gått 8893 steg, fått antydande kommentarer till att det märks att jag tappat vikt, och gått lunchpromenad.

Dagboken e funnen. Stora A var den skyldiga.

Imorgon skall vi börja bygga hus - borde bli en del steg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar